خبر خبر

فصل شكوفايي فرودگاه مشهد/ هدف گذاري شيوه ي خدمت رساني به مسافرين در نوروز96 توسط مديركل فرودگاه هاي استان
باهدف خدمت رسانی مطلوب به مسافرين و زائرين در ايام نوروز96 جلسه ي هماهنگي تسهیلات نوروزي در فرودگاه مشهد برگزار شد

به گزارش اداره ي روابط عمومی فرودگاه های استان خراسان رضوی، در این جلسه که باحضور مدیرکل فرودگاه های استان، معاونين، روساي ادارات اداره كل، روسای شرکت های هواپیمائی و فرماندهان يگان هاي نظامي و انتظامي منعقد شد، مدیر کل فرودگاه های استان خواستار ارايه ي بهترین خدمات فرودگاهی به مسافرين نوروزي و رعايت حقوق شهروندان شد. 

محمد باقر قاسم زاده در اين جلسه با تشريح تمهيدات نوروزي در فرودگاه مشهد گفت:

با آمادگي كامل و اجرای دقیق مصوبه ها و دستور العمل های کاری، تسهيلات جديد و متفاوت، خدمات رسانی مناسب و ایده آل به مشتريان فرودگاهي، و با استفاده از نیروهای آموزش ديده و مجرب و متعهد، بدنبال ارايه ي بهترین خدمات فرودگاهی به گردشگران و زائريني هستيم كه در ايام نوروز از فرودگاه بين المللي شهيد هاشمي نژاد مشهد تردد مي كنند.

وی در ادامه افزود: تمامي شرکت های پشتيبان و ايرلاين ها موظفند با تامين امكانات و بروز رساني و تجهیز ناوگان هوایی خود، نسبت به رفع مشکلات و بر طرف نمودن نواقص و موانع احتمالي تلاش ويژه كنند تا شاهد حداقل تاخیر در پروازها باشیم. وی ادامه داد: اگر تاخیری بالای 2 ساعت، در پروازها داشته باشیم شرکتها موظفند در كوتاهترين زمان ممكن به مسئولان فرودگاه و مسافرین اطلاع رساني كنند و نسبت به رفع تمامی احتیاجات مسافرين اقدامات لازم را انجام دهند، در غير اينصورت هيچگونه اهمال و قصوري از سوي ايرلاين ها قابل توجيه نيست. قاسم زاده در ادامه خواستار حضور مستقيم و پاسخگويي و تعهد روساي ايرلاين ها در مواقع بروز تاخيرها و پيگيري مشكلات مسافرين شد.

لازم بذكر است در آستانه ي سال جديد، فرودگاه مشهد با خدماتي نوين و متفاوت به استقبال مسافرين و زائرين رفته است كه نصب 9 مانيتور لمسي راهنماي مسافر( براي اولين بار در بين فرودگاه هاي كشور)، خريد و جانمايي مبل هاي راحتي با رنگ بندي هاي مفرح در ترمينال هاي پروازي، احداث smoking room در ترمينال خارجي، بهره برداري از 25 چشمه سرويس بهداشتي جديد در ترانزيت خروجي ترمينال خارجي، افزايش تابلوهاي راهنماي فرودگاهي، بهسازي و نصب روكش و پشتي با رنگ هاي متنوع  بر روي صندلي ها، افزايش ساعات سرويس دهي مترو و اتوبوسراني، ايجاد 155 هزار متر مربع فضاي سبز با بيش از 50 گونه ي گل و گياه و درخت، و چمن كاري، توسعه ي 3500 متر مربع فضاي اعزام و پذيرش مسافرين در ضلع غربي و شمالي، خريداري 3 دستگاه خودروي مدرن آتش نشاني رُزِنباور، افزايش گيت هاي خروجي ترانزيت ترمينال داخلي به 14 گيت با هدف كاهش ايستايي مسافرين، افزايش كانترهاي ترمينال داخلي به 30 كانتر، بهره برداري از فضاي تجاري جديد و مدرن در ترمينال داخلي و .... از جمله اين خدمات جديد مي باشد.

گفتني است فرودگاه مشهد ساليانه محل نشست و برخاست بيش از 75 هزار پرواز؛ و اعزام و پذيرش بيش از 10 ميليون مسافر است.

براي تماشاي تصاوير بيشتر اينجا كليك كنيد

ا.غ/.

-------------------------------------
نظرات

اخبار مرتبط اخبار مرتبط

مورد مرتبطی یافت نشد