خبر خبر

بازديد مديركل فرودگاه هاي استان از روند خدمات رساني در فرودگاه مشهد، در آستانه ي نوروز96/ قاسم زاده: خدمات متفاوتي به مسافرين نوروزي ارايه مي دهيم
در آستانه ي سال جديد، مديركل فرودگاه هاي استان از نقاط مختلف فرودگاه مشهد و روند خدمات رساني به مسافرين و زائرين بازديد كرد

در آستانه ي سال جديد، مديركل فرودگاه هاي استان از نقاط مختلف فرودگاه مشهد و روند خدمات رساني به مسافرين و زائرين بازديد كرد

به گزارش اداره ي روابط عمومي فرودگاه هاي استان خراسان رضوي؛  با هدف نظارت مستقيم بر نحوه ي خدمات رساني در فرودگاه مشهد به مسافرين و زائرين نوروزي، مديركل فرودگاه هاي استان از نقاط مختلف فرودگاه بين المللي شهيد هاشمي نژاد مشهد بازديد كرد و در گفتگو با مسئولان ادارات و ارگان هاي مستقر در فرودگاه؛ بر لزوم ارايه ي تسهيلات ايده آل، خدمات مطلوب و مشتري مداري و رعايت حقوق شهروندان و مسافرين تاكيد كرد. محمد باقر قاسم زاده در اين بازديد از روساي ايرلاين ها خواست تا با حضور مستقيم در بين مردم، ضمن  رعايت تعهد خود نسبت به انجام تمامي خدمات قانوني مقرر در منشور حقوق مسافرين، و رفع نيازهاي مشتريان فرودگاهي، پاسخگوي مردم باشند و نهايت تلاش خود را معطوف انجام پروازهاي ايمن و كاهش تاخيرات كنند. مديركل فرودگاه هاي استان همچنين از پيگيري تخلفات و قصور احتمالي شركت هاي هواپيمايي ( بطور ويژه) در ايام نوروز خبر داد و گفت: هيچگونه اهمال، ناهماهنگي و تخلف از ناحيه ي ايرلاين ها كه منجر به هدر رفت زمان و مخل آسايش و آرامش مسافرين و زائرين باشد، پذيرفتني نيست.

گفتني است فرودگاه مشهد از مدت ها پيش با برگزاري جلسات متعدد در قالب كميته ي تسهيلات نوروزي،  با آمادگي كامل براي  ارايه ي خدمات مطلوب و تسهيلات تخصصي فرودگاهي، به استقبال از مسافرين نوروزي رفته است.

لازم به ذكر است سالانه بيش از 10 ميليون مسافر، زائر، و گردشگر داخلي و خارجي در فرودگاه مشهد اعزام و پذيرش مي شوند؛ و اين فرودگاه ساليانه محل نشست و برخاست بيش از 75 هزار پرواز است.

ا.غ/.

-------------------------------------
نظرات

اخبار مرتبط اخبار مرتبط

مورد مرتبطی یافت نشد