خبر خبر

مديركل فرودگاه هاي استان در جلسه كميته تسهيلات: ارايه خدمات مطلوب به مردم سرفصل تمام اولويت هاي ما است
برگزاري جلسه كميته تسهيلات فرودگاهی در فرودگاه مشهد

به گزارش اداره ي روابط عمومي فرودگاه هاي استان خراسان رضوي؛ باهدف بررسي راهكارهاي مناسب براي ارايه ي خدمات ايده آل و مطلوب به مسافران، وحدت رویه در ساماندهی پروازهای تاخیری و برنامه ريزي براي پروازهاي فصل سرما؛ جلسه ي كميته ي تسهيلات فرودگاهی با حضور مديركل فرودگاه هاي استان، بازپرس ويژه ي فرودگاه مشهد،یگان های نظامی و انتظامی، روساي شركت هاي هواپيمايي، گمرک، گذرنامه، سوختگیری و سایر ارگان های مستقر در فرودگاه بين المللي شهيد هاشمي نژاد برگزار شد.

قاسم زاده مدير كل فرودگاه هاي استان در اين جلسه با بيان اينكه سرفصل تمام اولويت ها در فرودگاه مشهد خدمت رساني ايده آل و مطلوب به مشتريان فرودگاهي است، گفت: خدمت رساني به زائران و مسافران مضجع شريف حضرت رضا عليه السلام افتخار بزرگي است، و همه ي ما در فرودگاه مشهد موظف به تكريم مسافران هستيم.

وي افزود: مردم ما مردمي شريف و فهيم اند و شايسته ي بهترين امكانات، خدمات رفاهي و تسهيلات هستند، و چنانچه به دلايل جوي يا فني تاخيري در پروازها بوجود بيايد، مسئوليت مديران در زمان بروز بحران ها معنا پيدا مي كند. بنابراين از همه ي مديران شركتها ي هواپيمايي خواستارم در زمان تاخير، با حضور در بين مسافران، با شفافيت و پاسخگويي صريح به مردم، و ارايه ي تسهيلات رفاهي زمينه ي رضايتمندي آنان را فراهم كنند.

مديركل فرودگاه هاي استان در بخش ديگري از سخنان خود گفت: عليرغم وجود تحريم هاي ظالمانه عليه صنعت هوانوردي كشور و كمبود قطعات و لوازم يدكي هواپيما، بايد با بضاعت موجود پروازها را مديريت كنيم تا در اين بين كمترين ضرر متوجه مردم شود. وي همچنين انتقاد را سازنده دانست و گفت: عملكرد مديران و پرسنل بايد نقد شود تا نقاط ضعف برطرف شود. قاسم زاده در ادامه افزود: نظارت بر عملكرد كاركنان و آموزش صحيح آنان باعث برخورد مطلوب ايشان با مردم مي شود و كاركنان با پاسخگويي متعهدانه و پيگيري مشكلات مسافران مي توانند از قسمت عمده يي از بحران هاي احتمالي جلوگيري كنند.

اصولي صفار، بازپرس ويژه ي فرودگاه مشهد در اين نشست بر لزوم ارتقاي سطح كيفيت خدمات ايرلاين ها تاكيد كرد و گفت: ارايه ي خدمات مطلوب به مسافران در گروي بروز رساني تجهيزات و امكانات، و آموزش كاركنان براي برخورد شايسته و پاسخگويي متعهدانه به مردم است.اصولي صفار افزود:  رعايت منشور حقوق مسافر و توجه به دستور العمل ها با عث رضايتمندي مردم و اعتماد آنان به مسئولان مي شود.در پايان اين جلسه روساي ايرلاين ها به بيان نقطه نظرات خود پرداختند و جلسه ي پرسش و پاسخ آنان با قاضي اصولي صفار و مديركل فرودگاه هاي استان برگزار شد.گفتني است معاونين و جمعي از روساي ادارات اداره كل فرودگاه هاي استان نيز در اين جلسه حضور داشتند

براي تماشاي تصاوير بيشتر اينجا كليك كنيد

ا.غ/.

 

-------------------------------------
نظرات

اخبار مرتبط اخبار مرتبط

مورد مرتبطی یافت نشد