خبر خبر

فرودگاه مشهد نماد و الگويي شاخص در تحول و ارتقاي خدمات فرودگاهي
رضايتمندي حداکثري مشتريان فرودگاهي از سطح خدمات رساني در فرودگاه مدرن مشهد

به گزارش اداره ی روابط عمومی فرودگاه های استان خراسان رضوی؛ تحول در سطح خدمات رسانی در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد طی سال های گذشته مشهود بوده است و این را می توان از جایگاه این فرودگاه بزرگ در رنکینگ های جهانی و منطقه یی و همچنین رضایتمندی حداکثری مسافران و زایران از میزان خدمات دریافتی مشاهده کرد.

رصد دایمی و نیازسنجی نیازهای مشتریان فرودگاهی از سوی مدیران این مجموعه ی موفق، باعث تحولی شگرف در پیشرفت و بکارگیری امکانات و تجهیزات مدرن شده است؛ و این فرودگاه با طرح های توسعه یی و پروژه های متعدد عمرانی برای چشم انداز سال های پیش رو و تامین نیازهای آتی مسافران، از سوی کارشناسان به کارگاه بزرگ سازندگی معروف شده است.

به اذعان موسسات و سازمان هایی معتبر همچون دپارتمان ASQ، ACI و ENAC؛  فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد رتبه هایی همچون از ميان ٨٢ فرودگاه (جهان ) كه در مقوله ي جابجایی ٥ تا ١٥ ميليون مسافر در سال ٢٠١٦ به خود اختصاص داده اند؛ رتبه يازدهم، جایگاه 14 خاورمیانه و آفریقا به لحاظ آمار مسافری و برتری از 3 فرودگاه اروپایی به لحاظ سطح کیفیت خدمات و کمیت پروازی و مسافری را به خود اختصاص داده است.

هم اکنون فرودگاه مشهد با بالغ بر 70 هزار عملیات پروازی و اعزام و پذیرش حدود 11 میلیون مسافر سالانه؛ به عنوان دومین فرودگاه پر تردد ایران اسلامی شناخته می شود.

در ذیل گوشه یی از تجهیزات و امکانات خدمات رسانی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد را مشاهده می کنید.

برای تماشای تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید

ا.غ/.

-------------------------------------
نظرات

اخبار مرتبط اخبار مرتبط

مورد مرتبطی یافت نشد